Dagen i Dag

I dag har jeg lett land og strand etter en sjelden type lyspΓ¦re! Etter at pΓ¦ra dro sin vei for to dager siden har jeg sittet i mΓΈrket, bokstavelig talt! Men jeg ville ikke lenger sitte i mΓΈrket, sΓ₯ jeg tok en pΓ¦re fra en av lampene i gangen og nΓ₯ har jeg lys pΓ₯ rommet igjen!Β 

Tenkte Γ₯ update litt pΓ₯ hvor hodet mitt er om dagen ogsΓ₯!Β 
Etter at jeg har gΓ₯tt opp enda mer i dose, 20mg, er det ingen endring!Β 
Jeg fΓΈler meg fortsatt overvΓ₯ket, de fΓΈlger med!Β 
Alt rundt meg er skuespill! Ingenting er ekte.

_________________

Uansett! hΓ₯per folk der ute har en fin lΓΈrdagskveld!Β 
Takk for meg!Β 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngΓ₯ personangrep og sjikane og prΓΈv Γ₯ holde en hyggelig tone selv om du skulle vΓ¦re uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pΓ₯ nett.

Siste innlegg