Bare En Liten Update

HaLlOoO!!

livet er sรฅnn passe bra om dagen. kunne vรฆrt vรฆrre, men kunne ogsรฅ vรฆrt bedre! og forhรฅpentligvis er det mye bedre om ett รฅr. jeg hadde nemlig time (eller en telefonsamtale..) pรฅ riksen pรฅ tirsdag. det gikk bra! legen sa han skulle henvise meg til kirurgi!! det er sรฅ gรธy!! og kult!! og bra!! ENDELIG!!! <3

men jeg tror ikke helt pรฅ det. de sa det samme i mars og jeg gikk รฅ ventet. var spent. gledet meg til september. men sรฅ fikk jeg vite at det ikke var sendt noe henvisning og jeg knakk litt sammen..

jeg mรฅ ogsรฅ flytte.. uuughh!! jeg orker ikke!!! jeg har sรฅ uflaks med boliger!! ๐Ÿ™

jeg har jo lyst til รฅ flytte. det er ikke det.. men nรฅ mรฅ jeg flytte. har plutselig dรฅrlig tid pรฅ meg! og jeg mรฅ vรฆre ute av leiligheten innen en dato og det er stress!!

hรฅper det jeg finner blir bra, og at jeg kan bo der lengre enn 1,5 รฅr!

vurderer kommunal bolig. skal snakke med nav om bolig og flytting i morgen. er litt spent!

ogsรฅ har jeg funnet en ny favoritt sang!! <3 ย  the apology iโ€™ll never receive โ€“ Rร˜RY

ย 

det var mรฅnedens update! vet ikke nรฅr jeg er tilbake?

ย 

ย 

ย 

ย 

1 kommentar
    1. Flytting suger. Har selv bodd i en leilighet som egentlig vil bli boende i langt over due, av den ene grunn at jeg ikke har hatt ork til รฅ gรฅ i gang med en flytteprosess ๐Ÿ˜› ๐Ÿ™‚

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngรฅ personangrep og sjikane og prรธv รฅ holde en hyggelig tone selv om du skulle vรฆre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pรฅ nett.

Siste innlegg