Dette Er Ukens Update

Hei! Hei!

titter innom for å oppdatere hvordan uken har gått!

Mandag: jeg klarte faktisk å ikke spise noe hele dagen!! drakk 4 kopper kaffe, 2 monster ultra, 3 cola zero og 9 glass vann <3
Tirsdag: måtte spise lunsj, fordi jeg var så dum å sa jeg ikke hadde spist når jeg ble spurt om det!! så ble 5 biter av pasta, egg, tomat, mais og potet!  jeg angrer!!!!! jeg ble faktisk lei meg! 🙁 hjernen min fortalte meg at jeg hadde spist for mye og at jeg kom til å legge på meg!! 🙁 skulle ønske jeg kunne spy opp maten!! men er litt fornøyd jeg klarte å kun ta 5 biter!!
Onsdag: klarte ikke slutte å spise, var så godt!! porchetta, kål, gulrot og potet og glass saft – tenkte å belønne meg selv litt med saft siden jeg har vært så flink haha men angret litt etterpå! følte det var for mye!!! også klarte jeg selvfølgelig ikke å la være å kjøpe snacks!! :// ble sombreros og dip, snickers is, tre muffins og en smash sjokolade haha uff!! angrer egt veldig på det, enda!! kalori inntaket ble på ca 3500 :O
Torsdag: kun havrelunsj og selvfølgelig monster ultra!! 6stk av den haha!! og en flaske brus!
Fredag: skulle egt faste men knakk sammen på kvelden!! :((  drakk 6 monster ultra, en reign sour apple uten sukker, en urge julebrus uten sukker, en solo super uten sukker!! også spiste jeg fire stk av sånn freia sjokolade snøballer!! ble til sammen 724 kalorier! litt mye men haha!!
Lørdag: masse godteri haha aner ikke hvor mye kalorier det ble? gadd ikke skanne! og en flaske vin!!! haha tok litt av!! angrer på det!! 
Søndag: kun middag, lam, poteter og grønnsaker, tok 8 biter fordi det var så godt!! følte det var litt mye.. angrer.. hjernen min forteller meg at jeg kommer til å legge på meg!! 🙁 

det har faktisk blitt lettere å ikke spise! jeg gjemmer meg på rommet, haha, og det er ingen som spør meg om jeg skal spise! (bortsett fra tirsdagen da) men snacks er vanskelig å slutte å spise as hvertfall når jeg er hjemme! jeg får så lyst til å spise?? men vet ikke hva, jeg vil bare spise noe?? dette skjer bare når jeg er hjemme! men etter onsdagen tok jeg kontroll!! nå sier jeg “bare 10 min til” og så glemmer jeg det, men når jeg kommer på det igjen venter jeg 10 min!! (men tapte kampen på fredag da haha) føler meg sterk og at jeg har full kontroll!! også har de som styrer alt sluttet å sende meg beskjeder om å spise! tror de har skjønt det!! drikker fortsatt hauger med monster og cola zero haha! og vann selvfølgelig!

også var jeg å kjøpte meg en vekt på onsdag! veide meg, og da veide jeg: 46,8 med kun boxer og binder på!! jeg veide meg igjen på fredag, da veide jeg 46,6kg!! jeg er så nærme målvekten nå!!!! <3

men tror ikke jeg gidder å notere ned hva jeg spiser mer, er gøy, men det er nok med mat og slanking på denne bloggen!! vil du se hva jeg spiser kan du gå over på tumblr’en min! 😉

 

takk for meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg